2014-04-23
 23:23:53

Deff dag 1 och rejäl prövning av psyke!

Dåså, efter att igår gett mig själv en morot till att åstadkomma det mål jag vill ha så kommer jag från och med idag att köra en form av deff. 
Planen är att det ska pågå mellan 1-31:e Maj, men började lite smått redan idag för att vänja min mage vid tanken av det som ej ska intas.

försökte med detta även vid årsskiftet, det gick då ej så jävla bra utan höll 2 veckor. Men med denna morot som hänger framför mitt ansikte så ska det gå bättre, och när man ser andra kroppar som förändrats så blir de ännu mer morotter som jagas..

Nåväl, deffen är som sagt inte en rejäl deff i sig, utan jag ska undvika skräp och alkohol, med någon dag "fusk" som är planerad redan på förväg. 

Mina mål då ?

1. Minska min nuvarande mages mått från i helt avslappnat läge på 111cm (imorse) till UNDER 100cm, vet att det kan bli jävligt tufft med ca 10 cm på bara 4 veckor, men jag ska klara det, moroten gör det värt det i slutändan! 

2. Få fram dom magrutor som finns där under
 
3. Synligare muskler än vad dom redan nu är, och med proteinintag och mindre fel intag så ska det gå bara jag inte tröttnar när jag inte ser ngn skillnad.
 
4. Få ut sötsuget och läsksuget (sak samma men ändå inte i mina ögon ;P ) så att jag i framtiden inte bäljer i mig läsk o alkohol vid fler tillfällen.
 
Hur ska detta då nås? Genom att ge mig fan på att moroten gynnar mig och att jag förhoppningsvis slipper gömma mig i vassen som senaste 10 åren när sommarsäsongen är här! 

Nåväl. Lycka till mig själv! 
Bilder kommer läggas upp, ska lägga upp en bild på dagsformen vid tillfälle men i nästa inlägg kommer ja lägga upp en bild från 1:e april o hur ja då såg ut, så får ni en ny bild imorgon eller om ngn dag! 

Finns på instagram där ja postar träningsbilder (och även ur min vardag) hellgren84



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: