2014-04-28
 14:11:40

Dag 6

Ny vecka är det, och nu sätts de lite på prov då jag kommer jobba natt till imorgon, ons o därefter till fredag, vilket innebär att jag kommer äta mitt i natten (ca 01.00), så dagens intag måste fördelas rätt så jag ändå har ett underskott på mitt intag! Får se hur de går!

Gym idag iaf, ryggen och lite mage stod på schemat. Helt okej start på veckan, dock så har jag gjort ngt med min tå som är sne och svullen, väldigt svårt att gå kan jag meddela! Haha!

Well well, nu är de shoppingdags med sambon, se om man kan hitta någon kalorisnål och god mat att stoppa i sig under veckan! KVarg ska inhandlas så man kan ha lite "sås" till köttet o all annan basmat! 

Någon med bra tips på tillbehör istället för saker som ketchup o feta såser?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: